Håndværkerløsning
til Uniconta
Her har vi et eksempel på nogle af de tillægsprodukter vi har lavet og sammensat til nogle af alle landets håndværkere.
Vi har haft mange samtaler med håndværkere fra forskellige brancher så vi nu kan præsentere det, vi ser som den perfekte håndværkerløsning.
Vi har set, lyttet og lært. – Og så har vi udviklet!
De oftest hørte problemstillinger og ønsker vi har hørt er:
- Der skal bruges en planlægningskalender, der kan give et bedre overblik
- Der skal bruges mindre tid på timeregistrering
- Nye regler/love betyder, at der skal være en let måde at dokumentere/lave KLS
- Hyppige svingninger i priser hos leverandører gør det meget tidkrævende at indkøbe de billigste varer
- Der bliver ofte brugt lang tid på at registrere indkøb til en kunde og derefter konvertere det til en faktura
- Det skal være nemt og elektronisk at gå fra det registrerede arbejde i marken til endelig faktura
- Så meget som muligt skal kunne udføres fra Uniconta, da det ofte er det system der kendes
Kan du nikke genkendende til meget af det ovenstående? Så læs lige her, hvad vi nu kan inkludere i det, som vi kalder for en rigtig håndværkerløsning:
Elektronisk leverandør faktura (EAN)
Du kan med EAN import importere fakturaen fra din leverandør direkte ind på en ordre eller projekt.
Det sparer dig for en masse tid og du undgår forglemmelser og tastefejl.
Skyggelager
For at Uniconta ikke bliver belastet mere end højst nødvendigt, har vi lavet det vi kalder et “skyggelager”.
Det betyder, at alle varer fra jeres leverandører er tilgængelige, men de bliver først oprettet i Uniconta når i har solgt/brugt en vare.
Det hjælper jer med, at Uniconta er så let og hurtigt som muligt, uden i skal gå på kompromis med overblik og tilgængelighed af varer.
Når i har alle varer tilgængelige vil det være lettere for montøren at vælge den rigtige vare fra start og derudover også lettere at lave det korrekte indkøb.
Prissammenligner
Når I finder en vare i Uniconta, f.eks. i forbindelse med oprettelse af tilbud, kan i nemt og overskueligt se den billigste indkøbspris af produktet, blandt alle leverandører i har registreret.
Den billigste leverandørpris bliver markeret tydeligt med grønt, så i nemt kan danne et overblik over hvor i generelt får de bedste priser og hvor det måske ville være en ide at forhandle nye aftaler hjem.
Automatisk opdatering af pris
Kostpris og salgspris kan blive opdateret automatisk til den nyeste pris fra leverandøren, hvis denne skulle have ændret sig.
Vi bruger Unicontas rabatstruktur til at udregne salgsprisen, så I ikke selv skal gøre noget, hvis jeres kostpris ændrer sig.
Lagerstyring
I får mulighed for, at oprette flere lagersteder og placeringer.
Det vil sige, at hvis en medarbejder f.eks. er knyttet til en firmabil, så kan der fra kontoret følges med i, hvor stor lagerbeholdingen er i den enkelte bil,
fordi det bliver opdateret hver gang medarbejderen har registreret han/hun har brugt en vare derfra.
Med flere lagersteder, kan du derfor have “lager” i flere biler og derfor følge med i, hvor mange og hvilke varer der er i den enkelte bil/lager.
Mobilordre
Med MobilOrdre får du det perfekte ordrestyrringsprogram til at supplere Uniconta. Du får en planlægningskalender, hurtig og nem materiale registrering, en overskuelig måde at håndtere dokumentation og meget mere. Der er blevet lagt rigtigt meget arbejde i, at systemerne flyder fuldstændigt sammen. Det betyder blandt andet, at du helt ekstraordinært også kan oprette sager, opgaver mm. direkte i Uniconta. Du kan faktisk udføre det meste at dit arbejde fra Uniconta som du kender i forvejen, hvis det er det du er mest komfortabel med.
Det er virkeligt det perfekte match!
DataLinkNord A/S
Åbningstider
Mandag 8:00 - 16:00
Tirsdag 8:00 - 16:00
Onsdag 8:00 - 16:00
Torsdag 8:00 - 16:00
Fredag 8:00 - 14:00
Lørdag Lukket
Søndag Lukket
Brug for hjælp ?
Kontakt os for rådgivning
Hos os går vi efter at give den bedste rådgivning første gang.