Spring over hovedsiden Spring over bunden

Lidt baggrundsviden om

ABTEK International

ABTEK udfører en bred vifte af forskellige typer af opgaver indenfor smede- og VVS-faget.

De udfører opgaver både for virksomheder, offentlige institutioner samt private og har lige siden virksomhedens start i 1957 taget hånd om en bred skare af forskelligartede opgaver – både for store som små kunder. De er i dag ca. 10 mand.

Af typiske arbejdsområder nævner de blandt andet:

  • Alle traditionelle typer af VVS-opgaver for privatpersoner, erhverv og institutioner.
  • Silo-systemer til mange forskellige formål.
  • Montering og servicering af vand- og energibesparende anlæg til industri.

 

Hos ABTEK har de i 20 år brugt det samme Økonomisystem. De har aldrig prøvet/brugt andet, så det var selvfølgelig en lidt svær beslutning af træffe.
- Dog nødvendig:

Det var selvfølgelig bekvemt at fortsætte med det samme system som vi har haft i så mange år, men vi havde også bare nogle ønsker til vores arbejdsgang, der krævede vi skulle tænke i nye baner.

Vi ønskede et system, der arbejdede bedre sammen med det ordrestyrringsprogram der bliver brugt til dagligt af de ansatte.
Vi ønskede at køre projekt, da det passer bedre til vores arbejdsgang og for lettere at kunne lave efterkalkuleringer mm.
Og sidst men ikke mindst vidste vi, at der var en ny bogføringslov på vej, som vores daværende system ikke kunne leve op til.

Vi tog en snak med DataLinkNord og fandt frem til, at Uniconta kunne alt det vi ønskede, så vi fik sat et skifte i gang. - Og det har vi ikke fortrudt.
Vi føler det går 10 gange hurtigere efter vi lige har vænnet os til det.

Alt kørte stort set fra dag 1. Vi har altid kunnet ringe eller skrive for svar/hjælp med det samme, eller senest samme dag.

Efter en telefonisk snak om ABTEK's umiddelbare behov og ønsker, kørte vi ned og lavede en demonstration og fik lavet den sidste behovsafdækning, inden der blev sendt et endeligt tilbud.
Efter tilbuddet blev accepteret, satte vi gang i konverteringen og forberedelserne dertil. På dagen hvor der endeligt skulle konverteres var vi selvfølgelig fysisk tilstede og sikrede alt forløb præcist som planlagt og aftalt.

 

Kunne du også tænke dig at høre mere om, hvad Uniconta kunne gøre for dig og din virksomhed?
Tøv ikke med at kontakte os, så kan vi tage en snak om hvad vi kan gøre og hvordan.
Vi laver selvfølgelig også fremvisning af programmet og kommer ud og besøger jer og jeres virksomhed inden der skal tages en endelig beslutning.

Brug for hjælp ?

Kontakt os for rådgivning

Hos os går vi efter at give den bedste rådgivning første gang.

Denne side bruger Cookies. Acceptér for at fortsætte.