
Når der kommer en ny bogføringslov kan være svært at sætte sig 100% ind i, hvad den præcist indebærer. Det er dog meget vigtig, at man kender og forstår de ny krav, så man undgår de store bøder fra Erhvervsstyrelsen, hvis SKAT skulle komme forbi.
Har i f.eks. et ældre eller “lille” økonomisystem er der stor chance for, at det ikke kan stå på mål med de nye krav i bogføringsloven, og derfor vil det være en god ide at undersøge, om det vil blive et problem når den nye lov træder i kraft. Hvordan får I digitaliseret de bilag, I opbevarer i papirform? Og giver det bedst mening at overveje et nyt ERP eller regnskabsprogram? Under alle omstændigheder er det vigtigt at gå i gang med at undersøge det i god tid, så I kan nå at få alt på plads inden de nye regler træder i kraft.
Derfor har vi lavet en guide, hvor vi har samlet en række anbefalinger og forklarer, hvad du bør være opmærksom på, at dit system understøtter, så din virksomhed opfylder den nye bogføringslov.

Se vores guide til den nye bogføringslov
Her kan du downloade en guide til valg af nyt ERP system i forhold til de områder, som man skal være opmærksom på i den nye bogføringslov.
- Få overblik over alle krav og regler
- Gode råd og vejledning til valg af nyt system
- Gratis inspiration til digitalisering af jeres virksomhed